Lighthouse

29 מרץ 20182 דקות

ניקיון וטיהור אנרגטי של הבית

תדר אנרגטי קיים גם בחפצי הבית והם סופחים אנרגיות מהסביבה בדיוק כמו בני אדם. לפעמים אנו לא מודעים לכוח האנרגטי הסובב אותנו בבית ומציב מכשולים ומחסומים בחיים שלנו.

עם בואו של האביב ונקיונות הפסח אנו מרגישים גם את הצורך לטהר את האנרגיה בגופנו ובביתנו. האביב הוא הזדמנות מופלאה לעבור טיהור אנרגטי ולפתוח דף חדש בחיים.

טיפים לטיהור אנרגטי של הבית:

1. מרווה יבשה-

שריפה של מרווה יבשה הינה דרך מוכרת ויעילה לטיהור וניקוי הבית מאנרגיה קשה. את המרווה היבשה תוכלו למצוא בבתי הטבע ואף כחליטת תה. בתחילת תהליך הטיהור הניחו את המרווה בכלי חרס או בספל המכילים ידית אחיזה, והדליקו את המרווה בזהירות. החלו להתהלך עם הכלי מדלת הכניסה בבית אל שאר החדרים בכיוון השעון.

2. מי מלח-

למלח סגולות טיהור רבות כמו ספיחת אנרגיות עם תדר נמוך, וניתן להשתמש בו הן לטיהור הבית והן לטיהור הגוף. לפני טיהור הבית הקפידו ראשית כל לסדר אותו ולנקות אותו מאבק, ולאחר מכן ערבבו חצי כוס מלח במים בהם אתם שוטפים את הרצפות, מבלי להוסיף להם חומרי ניקוי ייעודיים ושטפו באמצעות התערובת את ריצפת הבית.

3. קטורת-

קטורת מאזנת ומגבירה אנרגיה ולכן חשוב לשלב אותה כחלק מתהליך טיהור הבית הכולל ניקוי וספיחת אנרגיה נמוכה, אך היא מומלצת לשימוש גם בפני עצמה. רכשו מקלות קטורת עם הריח האהוב עליכם והדליקו אותם בביתכם באופן קבוע.

4. נרות-

הדלקת נרות נחוצה לתהליך הטיהור ומשפיעה עליו באופן משמעותי. הנרות הדולקים מנקים ומגבירים את האנרגיה הטובה ואת תחושת הרוגע בבית ומשפיעה לחיוב על יושביו, ולכן מומלץ להשתמש בנרות גם במצבים יומיומיים וגם בשעות הערב.

5. עציצים-

צמיחה ופריחה מביאים איתם אנרגיה טובה של התפתחות וגדילה, לכן חשוב שתניחו בכניסה לביתכם עציץ עם פרחים אדומים ו/או צהובים כמו גוזמניה, חלבלוב אנטוריום, ניצנית או חרצית. הצבעים הצהובים והאדומים ידועים ביכולתם לטהר אנרגיות קשות ונמוכות ולחזק אנרגיות בתדר גבוה של שמחה ושלווה.

#רוחניות #טיפים #עצות #מומלץ #ניקיון #אנרגיה #פסח #התחדשות #אביב #טיהור #טיהוראנרגטי

    1270
    0