top of page

ביטוי אמת אחת

מאת: טסה זילברברג


כולנו רוצים להיות מאושרים. אחת הדרכים הטובות ביותר להיות מאושר היא להיות במודעות לביטוי של האמת הפנימית האחת. זאת שמרגישה כמעין ידיעה שהולכים איתה לפעמים אפילו שנים.

איך מזהים ידיעה? ידיעה מגיעה לרוב ישר מתוך מעמקי הלב, ממקום שנמצא מעבר להגיון – כשמתקיים ביטוי של האמת האחת זה מרגיש טוב.

כדי להיות מאושרים, עליו להיות מסוגלים להתחבר לידיעה ובכך שנתרגל כמה שיותר ביטויים של האמת האחת.


למה מאתגר אותנו להתחבר או להישאר מחוברים או לבטא את אותה אמת האחת? אולי תירוצים של הראש, או הרבה פעמים אנו מתנהגים כמו שאנחנו חושבים שאנשים אחרים רוצים שנתנהג. ואז עולה תחושת מחנק או תופעות של חרדות, חוסר שינה, חוסר הנאה, חוסר משמעות וחוסר חיוניות כללית – כמו לחנוק את העצמי האמיתי שלך, שגורם לחרטה על מה שעשית או אמרת כי זה לא בא מלבך.

בטרילותרפיה מתייחסים למערכת המנטלית, הראש – אני ולמערכת הרגשית, הרגש – עצמי- לכן משפטים כמו: אני לא מרשה לעצמי, אני מוותר על עצמי, אני לא שלם עם עצמי מביעים פער ויחס לוקה בין הראש לרגש)


להיות מאושר זו עבודה פנימית. זו החלטה שמקבלים לגבי האופן שבו אנו רואים את עצמנו ואת העולם. האושר שלנו מוכתב על ידי הסיפורים שאנו ממציאים ופרשנות של הדברים שקורים לנו ולאחרים.

אנחנו מספרי סיפורים - כל אחד ממציא את הסיפורים שלו, את המציאות שלו. מסיבה זו לא יכולה להיות מציאות אחת משום שכפי שהוכיחה פיזיקת הקוונטים, מה שנראה אמיתי מושפע מהמתבונן. כך ששני אנשים יכולים לתאר "עובדות" שונות לחלוטין לאחר שהם עדים לאותו פשע.

ולסיפורים יש מגוון של "תוויות":

מתוך אמונות, מסורות משפחתיות, פרשנויות לאירועי העבר ונורמות חברתיות.

כשאנחנו נאמנים לעצמנו לעשות ולחשוב בצורה אחרת שמתאימה לנו וככל שנשחרר את החשש ממה שאחרים עשויים לחשוב, אנו נצליח יותר בביטוי האמת האחת פנימית.

שאנו מתקיימים בנאמנות לחופש ביטוי האמת האחת , אנחנו נותנים לאחרים את האישור לעשות את אותו הדבר.

"אושר הוא הרגל ... טפח אותו." ~ אלברט האברד, 1856-1915, סופר, מו"ל ואמן


צעדים פשוטים למתחילים..

בסוף כל יום או לאורך כל היום למשך שבוע אחד, רשמו את הבחירות הזעירות שעשיתם במהלך היום שהצלחתם לפעול מתוך ביטוי האמת האחת.

תפקידנו בחיים למצוא את האני האמיתי, האני האותנטי, ולבטא אמת בכל מה שעושים או חושבים.

בטיפול נתחיל בבחירה בשינוי, נתחבר לידיעה שהשלום כבר נמצא בתוכנו (רק צריך להתכוונן אליו), להסכמה ללכת במסלול באומץ, להתנקות מדפוסים, קליפות ואמונות שכבר אינן משרתות אותנו.

הטיפול בפסיכותרפיה טרנס פרסונלית נעשה באמצעות שיחה. הדרך לריפוי ולצמיחה, חייבת לעבור דרך תוכן חיינו, הסיפורים האישיים שלנו, המהווים את גרעין המהות שלנו. חוסר האיזון גורם לכך שלא נראה את הגרעין שהוא ייעוד הנשמה שלנו דבר המביא אותנו למקומות של חוסר הבנה עם אנשים ומציאויות, למתחים, למחלות ועוד מיני דברים כאלה שגורמים לנו לסבל. אנו מרפאים את השדה האנרגטי שלנו, אשר משפיע ישירות על הגוף והנפש שלנו ומפנים מקום לביטוי האמת היחידה.

טסה זילברברג


מטפלת טרילותרפיה מוסמכת, פסיכותרפיסטית טרנספרסונלית (גוף|נפש|רוח) מאמנת אישית לזוגיות.

מתמחה בהתמודדות עם תופעות חרדה ולווי במשברי חיים.

מאירה דרך לנפש בריאה, חירות במחשבות וברגשות, דיוק ברצונות ובצרכים.



60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page