top of page

השינוי מתחיל בך!

מאת: מילי ברגמן


שנת 2021 נפתחה עם כמהה עזה שזו תהיה שנה אחרת, שנה טובה יותר, רכה יותר, מלאה חיים והזדמנויות להגשמה. הרי 2020 טלטלה אותנו מקצה לקצה, וכולנו מחכים שכבר נוכל "לצאת מהבידוד" ולחזור לחיים.


בהיסטריה שלנו כעם, ה"מכות" שחטפנו קירבו בייננו וגרמו לתחושת לכידות. עם כול הכאב והצער שהיה, אנשים עטפו איש את רעהו ותחושת הביחד הייתה חזקה.

תחילה, היה נראה שגם הפעם, העם מוכיח את עצמו, ונתרם לעזור למי שצריך. אך ככול שחלף הזמן, המוצקה נשארה ואף התעצמה, ונדמה כי השסע הלך וגדל.

אנחנו בתקופה שכמותה עוד לא חווינו, ואין פלא שאחרי שנה גדושה בפחד וחרדה קיומית, נוצר מצב של חוסר סבלנות לאחר, עמידה מאחורי האמת האינדיבידואלית, וקרב בלתי פוסק על מי צודק.


דווקא עכשיו אמפתיה נדרשת יותר מתמיד! הרי היא איננה הזדהות! אינך צריך להרגיש כמו האדם מולך, נהפכו! אמפתיה היא היכולת להבין את האחר ולא להיסחף אתו לעומק הרגשי. והרי כולנו, כולנו בסה"כ רוצים להרגיש מובנים!!!! כולנו רוצים שיראו אותנו, שיבינו את המצוקה שלנו ויאהבו אותנו למרות הכול!


אנחנו כועסים ונוקפים אצבע מאשימה כלפי חוץ, אך האמת המרה היא, שהשינוי צריך להתחיל בנו. האם התרחקנו אחד מהשני? או שבעצם התרחקנו מעצמנו? כמה אתם באמת מצליחים בתקופה זו להיות האני האמתי שלכם, מבלי השפעות חיצוניות? ואיך אפשר בכלל להיות באמפתיה כאשר אתה נמצא במצוקה ומרגיש שלא מבינים אותך???


האיכות של האמפתיה הגיעה אילנו ישר אחרי המודעות האוניברסלית, בעניי זוהי הזמנה לצאת לפעולה שתוציא אותנו מהתבוססות העצמית שנקלענו עליה בשנת 2020, להתחיל לראות את האחר, לראות כמה הוא דומה לנו, ולחזור לכוח שיש בביחד!!!!

בשביל לעשות זאת, השלב הראשון הוא להתחיל להבין את עצמך, כי רק כאשר אדם מבין את עצמו הוא יכול לצאת לעולם ולהיות מובן! זאת חובה אישית כדי לאפשר יותר אמפתיה בעולמנו.


זה בדיוק מה שאני עושה עם המטופלים שלי, עוזרת להם להבין את עצמם טוב יותר ולפתח חוסן נפשי, בכדי שיוכלו לחיות את החיים במלוא העוצמה ולהגיע להרמוניה עם עצמם ועם הסביבה מבלי אשמה, בושה ואכזבה בעזרת טיפול בשיטת איזון חיים.


מזמינה אתכם להגיע ללייטהאוס, המקום הכי אמפתי שיש ולהתחיל את השינוי שהעולם כול כך צמא לו. זאת לא בושה לקבל עזרה בתקופה זו, זוהי זכות!

אז שיהיה לכם את האומץ והכוח להיות השינוי שאתם רוצים לראות בעולם.


מילי ברגמן, מטפלת בכירה בשיטת איזון חיים.






30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page