top of page

על קלילות והרגע שבו נגמרת העבודה

מאת: עידן מוזר


הצד המשלים של עשייה - היא מנוחה.

האיזון, השלם שמרכיב את היכולת שלנו להתחדש, להתרענן ולהתמלא באנרגיה חיונית.


כשהגוף נמצא במסלול, במאמץ, במשימות היומיומיות שלו -אין לו אפשרות להרגיש את הדברים, המטרה היא לסיים אותם.

האפשרות לחוות מה היה היום בדרך כלל מחכה לנו בסופו, במידה ובאמת יש לנו זמן (פיזית ורגשית).


לרוב, בזמן הזה של המנוחה, המנוחה לא בהכרח מגיעה, אלא מגיעות מחשבות ותגובות למה שקורה לנו כרגע בחיים, לנושאים המטרידים שאנחנו מתמודדים איתם.

דווקא במקום שנגמרה העבודה ואפשר להתענג על הספה או על סופ"ש נעים, הרגשות שלנו וחוסר השקט שלנו עולה...


כולנו רוצים להרגיש קלילות, ולהיות מסוגלים להניח לעניינים של חיינו כשאנחנו בוחרים לנוח, אבל כיצד מתרגלים את זה בתוך החיים? הרי אכן החיים יפים, אבל הם גם מורכבים ועמוסים לעיתים...


האפשרות למצוא נקודות מנוחה, במהלך שעות היום שבהן נותנים לעניינים להציף אותנו - יגרמו לנו להיות בעלי אנרגיה. הרגעים האלו יפזרו את "המנוחה הגדולה בסוף היום" לכמה מנוחות במהלך היום, ממש דקות ספורות.


כמו שהמילה "נשימה" גורמת לנו לקחת נשימה מודעת לרגע, יש אפשרות להכניס הרגלי מנוחה בתוך היום שלנו: כבר המחשבה על הרפיה מעבירה לגוף מסר להתקרקעות.

ההתמקדות בנושא ההקלה והנינוחות מבקשת מאיתנו להיות מסוגלים לצאת מהמירוץ לרגע, מירוץ המחשבות והעשייה, ולהתמקד רגע במילה: מנוחה.


לפזר רגעי מנוחה במהלך היום או השבוע מאפשרים לנו להציף את מה שגורם לנו אי נוחות.

ההרגשה שעולה היא לא מנוחה, אלא הצפה. זה בריא כשזה נעשה במודע ומתוך בחירה, כי זה מסנן וגורם לנו להגיע לסוף היום/ השבוע/ השנה עם הרבה יותר אנרגיה חיונית.


אני עידן לומי, מטפל חדש בלייטהאוס. בשבילי לייטהאוס הוא מרחב של מנוחה, לנפש ולגוף, תחושה חמימה של בית. אני מטפל במגע ומציע טיפול שנקרא ״מגוף לתודעה-החלמה תודעתית״.


עידן מוזר, מטפל בשיטת לומי לומי בשילוב טכניקות מגע מרפאות, פיתח טיפול ייחודי המחבר בין הגוף לתודעה וקושר את ההדהוד המתקיים בין השניים




32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page