top of page

מאיתנו אליכם-מחוייבות


שמחים ומתרגשים על קרן האור השניה שיוצאת אליכם, ורוצים לאחל לכם חג שמח!!

החודש אנו מתמקדים במילה מחוייבות.

מחוייבות היא מילה רחבה המציינת מצב או סוג של התקשרות מול החיים העולם, ואופן הנוכחות שלנו בו.

מחוייבות לעצמנו ליציאה מהעבדות לחירות הפנימית.

בתוך רצף העבודה שלנו, אנחנו מגיעים לחודש המחוייבות אחרי תהליך אינדיבידואציה, תהליך בו דייקנו את המרחבים הפרטיים וכעת אנחנו מתבקשים למחוייבות אליהם.

המחוייבות היא הקשר המחבר את מימדי החיים, מאפשרת לנו כמו לולאה של חבלי סנפלינג לעלות או לגלוש בחופשיות במרחבי החיים מתוך התקרקעות וחיבור בין רוח לגוף, ולהפוך מרחבים לא מוחשיים למוחשיים.

המחוייבות להתחבר לעולם באופן מלא ומחוייב אומרת לקבל מן העולם את מלוא הפוטנציאל אותו הוא מבקש לתת לנו, מלא הפוטנציאל אליו הגענו. מאפשרת לנו להביא את הכישרונות והיכולות שלנו לכדי מימוש. ללא מחוייבות לא נוכל באמת לקבל את אנרגיית האדמה, את איכויות האדמה, את ההזנה והמינרלים הספציפים אותם אנו צריכים לקבל בכדי לצמוח, רק כשאנו באמת מחוייבים, אנו יכולים לייצר את המרחב אליו התכווננו, לחבר שמיים לארץ, ולנכוח באופן שונה לחלוטין.

המחוייבות היא רבת מימדים-

מחוייבות לגוף הפיסי, לעצמי, לגופי, לצריכים המיידים הגופנים שלי, להקשבה לסיפור האמיתי שהגוף שלנו מספר לנו. מחוייבות לא להתעלם ממנו, מחוייבות להרגיש ולנוע מתוכו אל העולם, לטפח ולסדר את הוויותנו הפיסית בעולם.

מחוייבות לעולם הרגשי שלנו, להקשבה למח הלב, למה שאמיתי עבורנו, למקום האמיתי ממנו אנו שואפים לפעול.

מחוייבות לחשיבה ולעולם המנטלי שלנו, לחשיבה חיובית אל מול האתגרים, מתוך דיוק התחושה העצמית והחזקת הידוע והלא ידוע, החזקת האפשרות שהכל מסונכרן ולטובתנו העליונה.

מחוייבות לרוחניות, לחיבור למרחבים גבוהים, להשגחה, למחוזות הבלתי נראים.

כמטפלים, בעבודתנו יש לנו מחוייבות לשמור על האור, מחוייבות לנוכחות. האור עובר דרכנו ללפני שהוא מהודהד למטופל. עלינו להיות מחוייבים לעבודה פנימית נקיון והתפתחות, מחוייבים לעצמנו ולמטופלים שלנו, על מנת שעבודה זו תהייה טובה משמעותית ומדוייקת.

באופן אישי הקמת הלייטהאוס דרשה מאיתנו מחוייבות לחלום, להתחייב להגשמה, חלום של 7 שנים שהלך ורקם עור וגידים, חלום שדרש תעצומות גוף ונפש גדולים, אמונה רבה מאוד ויצירת יש מאיין, שלם מוחשי שנוצר מחיבור, חיבור פנימי וחיבור למדריכי איזון חיים הפיסיים והאנרגטים להנחיה לתמיכה וליצירה.

מחוייבות לחלומות הגדולים שלנו, אל מול פסיעות קטנות וגדולות, אל מול הפחדים הכי עמוקים, מחוייבות לידיעה שרק השהות במנהרות התת קרקעיות, במקום בו האפלה מתגוררת, תביא לטיהור וריפוי.

מחויבות להמשיך בהתמדה פנימה לעבר מחוזות אחרים, חדשים, שלא זמינים כעת.

מחוייבות להניח את הלב שלנו במרחב המשותף, להחשף, להפגע, מתוך יושרה, בלי פחד, מתוך רצון להגיע לאמת, באמת.

מחוייבות להחזיק את האור שלנו מבלי לפחד ובאמונה שהעולם יכיל אותו

בלייטהאוס יש בין כולנו מחוייבות להתכווננות לקשר שהוא מעבר לנורמות המקובלות, קשר של אמת וטוהר, המבוסס על אהבת אמת מעבר למוסכמות לפיצול אנושי או פיצול בין המינים. אהבה אחדותית המאפשרת צמיחה והדהוד האור. קשר המדייק את התחושות אפילו כשאין להן מילים או כשהן אינן זמינות...

מחוייבות לומר גם כשהמילים קשות או כואבות, מחוייבות לצמיחה, לאור, לגדילה והגדלת כולם איתנו, לעבודה אינדיווידואלית ככקרקע לשיתוף ואחדות, להבנה שהכל הכל מסונכרן והעבודה האישית תשפיע באופן ישיר על הכל הכל.

מאחלים לכם העצמת המחוייבות לעצמכם, לבריאות, לחלומות, לקשרים המשמעותיים ולייעוד המדוייק לכם.

אנחנו מתחייבים בפניכם להמשיך את ההשתדלות, להיות כאן, לשרת ולטפל בכם באהבה, כבוד והתמסרות.

תודה על הקשר המשמעותי והקריאה

אוהבים אתכם

לימור ותום


70 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page