top of page

הכוח שטמון באי הפעלת כוח


קרה לכם פעם שנותן שירות כלשהו נתן לכם שירות גרוע ואתם התעצבנתם ממש והרמתם את הקול או אפילו צעקתם או איימתם? (זה בסדר, זה קורה לכולנו, גם אם אנחנו מתרגלים יוגה ומדיטציה😊..).

זו בעצם תגובה של הפעלת כוח שלא תמיד משיגה תוצאות וגם גובה מאתנו מחיר.

בטח גם קרה לכם, שאותה הסיטואציה גרמה לכם להגיב בנועם ובאיפוק והפלא ופלא- נותן השירות בצד השני בא לקראתכם.

אז למה אנחנו מפעילים כוח?

בין היתר, כי אנחנו רגילים לחשוב שאם נפעל בדרך הזו, נשיג תוצאות טובות יותר; אם נתאמן תוך הפעלת כוח וניקח את הגוף אל קצה גבול היכולת- נתחשל ונתחזק, אם נרים את קולנו ונצעק- יקשיבו לנו.

אני חושבת שההיפך הוא הנכון, גם בחיים וגם בפעילות גופנית וביוגה.

אחת מהתובנות שלי באימון היוגה ובעיקר בקאיוט יוגה היא שאפשר לעבוד בקטן ובעדינות ולהשיג תוצאות מעולות, מבלי לשלם את המחיר הפיזי והנפשי של הפעלת כוח.

למה כדאי לנו לעבוד עם הגוף בצורה עדינה ובקצב מתון?

בטבע השינויים המהירים והחזקים כמו רעידות אדמה, הוריקנים ועוד גורמים לנזקים, ואילו השינויים האיטיים כמו חילופי עונות מיטיבים עם הטבע ועם האדם. זה נכון גם לגבי גוף האדם שהוא חלק מן הטבע.

כשעובדים בצורה תהליכית, לאט ובעדינות, לגוף יש זמן להסתגל לשינוי וליהנות מיתרונותיו ולתודעה יש זמן להטמיע ולאמץ אותו.

כשמתחילים את האימון ברוגע ובהרפיה משדרים לגוף שהוא לא צריך להיכנס למצב של סטרס ולהתכווץ והתוצאות טובות יותר, כי עובדים עם הגוף ולא נגדו.

מהי Kaiut Yoga ?

שיטת קאיוט מאפשרת להחזיר לגוף את יכולת התנועה הטבעית באמצעות אימון עדין, עקבי ומדיטטיבי בהתאמה אישית. השיטה יוצרת שינוי אמיתי באמצעות תהליך איטי ועמוק, המתמקד במפרקים ומאפשר לגוף ולתודעה להטמיע את השינוי ולאמץ אותו בטבעיות.

מי אני?

נעים מאוד, דינה למפרט, מורה מוסמכת לויג'ננה יוגה וקאיוט יוגה.

אני שמחה ומתרגשת להתחיל ללמד ב- Lighthouse ולהיות לחלק מההוויה של המקום המיוחד הזה. בחרתי ללמד כאן בגלל החיבור בין שיטת קאיוט ושיטת איזון חיים; בשתיהן הגוף הוא כלי להשגת איזון וחיים שמחים, שתיהן מאמינות בהרפיה ובעבודה עדינה ולא כוחנית כדרך חיים.

אתם מוזמנים להתנסות בשיעורי קאיוט יוגה:

  • ימי שני בשעה 7:45

  • ימי שישי בשעה 8:30

למידע נוסף ולהרשמה אשמח לדבר אתכם 054-6979000

שלכם,

דינה

דינה למפרט היא מורה מוסמכת לויג'ננה יוגה וקאיוט יוגה.


54 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page