top of page

מתנת הידע - שיטת איזון חיים


שיטת איזון חיים היא שיטת ריפוי עוצמתית המגייסת כוחות הגוף והידע שלו.

הגוף הוא מכונה מופלאה המתפקדת באופן כולי, היא מרכז ידע משמעותי האוצר בתוכו זכרונות חיינו וחוויות, מתפקד כספרייה המחזיקה זכרונות המתוייקים ברקמות איבריו. (בשיטת איזון חיים אנו מתייחסים לגוף כשלם, לגוף הפיסי, הגוף הרגשי, הגוף המנטלי והגוף הרוחני).

מהלך הטיפול נקבע באמצעות שיח עם הגוף, עם תת המודע של המטופל (בעזרת בדיקת שריר – קניזיולוגיה), בשיח אנו בודקים מהי החסימה אותה מוכן לשחרר הגוף ברגע זה, החסימה אותה יסיר בקלות והסרתה תהייה הרמונית לגוף הפיסי רגשי מנטלי ורוחני, הרמוני לחיי המטופל, החסימה אותה בשל וכמהה המטופל לשחרר.

הגוף יספק לנו נתונים לגבי האיברים עליהם נמצאת החסימה. החסימה יכולה לבוא לידי ביטוי באופן פיסי או רגשי . במהלך הטיפול אנחנו עוזרים לזהות את מיקום וצורת החסימה ודרך שיח תהליך רגשי מדוייק וכלי ריפוי של השיטה נוכל לעזור לגוף לשחרר את החסימה להתמירה ולרפא את האנרגיה.

בשיטה זו אנו מובלים בעזרת גוף המטופל המנווט אותנו בסבך כוליותו. בזכות יכולת זו נוכל להגיע לשורש הבעיה, למקור האתגרים אותם מבקש הגוף לפתור בדרך הקצרה והמדוייקת לו ביותר.

ידע מהגוף הוא ידע מתת המודע שלנו, כפי שאנו יודעים תת המודע הוא ה-שולט ומנווט את חיינו, ידע המגיע ישירות ממקור זה הוא ידע יקר מפז, עוצמתי, המחבר את יכולת הגוף לרפא את עצמו.

באהבה וברכות אנו עוזרים למטופלינו להגיע למחוזות קסומים ועוצמתיים בחייהם, בריפוי מדוייק וקשוב למסתורי גופם הכולי.

מוזמנים להתנסות באהבה.

לימור אלבלנסי, פסיכותרפיסטית, מטפלת ומורה לשיטת איזון חיים.


125 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page