top of page

לדייק מה נכון עבורך


לדייק מה נכון עבורך

כולנו רוצים להצליח! המפתח לכך טמון ביכולת שלנו לדייק מה נכון עבורנו, הן מבחינת המטרות והן מבחינת הדרך להשיגן.

דיוק הוא אחד מששת העקרונות של שיטת הפילאטיס, ואחד מאבני היסוד שמנחים אותי בתהליכים ליצירת אורח חיים בריא והצלחה בחיים ע"י שילוב של שיעורי פילאטיס עם תהליכים ליצירת דפוסי חשיבה פרקטיים להצלחה.

יתכן שאת רוצה לרדת במשקל, סובלת מכאבי גב, או מרגישה עומס בעבודה שמשפיע על רמת האנרגיה ואיכות החיים. תהליך ליצירת אורח חיים בריא ואפקטיבי, חייב להיות מדויק ונכון עבורך. בואו ניקח לרגע את עולם התזונה, עולם שמוכר בריבוי הדעות השונות שבו. כולנו נחשפים לעצות והמלצות סותרות, חשוב שנזכור שמה שנכון לאחת לא בהכרח נכון לנו, ואף יתרה מזאת עשוי לגרום להחמרת הבעיה ולכן התאמת התזונה האישית חשובה עד מאוד.

נשאלת השאלה מה את רוצה?

בתור ילדים העז לחלום, אולם בחיינו המבוגרים אנחנו נוטים לפעול מתוך שיקולים רציונאליים של מה אפשרי. יתכן שאף חווינו כישלון שהותיר חותם ומשפיע עד היום. באימון להצלחה, נרצה לאמן את שריר הרצונות ולהעיז לחלום. במקום מה אפשר נבחן מה חשוב לך באמת?

הדרך להצלחה

כמו שוויז בתחילת כל נסיעה מאתר את המיקום הנוכחי שלנו על מנת לסלול עבורנו את הדרך הכי מהירה, ראשית נתבונן בכנות, ללא שיפוט, מה המצב כעת. לדוגמא במידה ואת סובלת מכאבי גב, נרצה לאבחן אותם לפני שנבנה את תוכנית האימונים.

כמו שמתאמנת אמרה לי זה לא שיעור קל או קשה, הוא פשוט נכון!

חשוב שנזכור שמימד הזמן הוא משמעותי מאוד בהתאמה אישית. לא בהכרח מה שהתאים לנו לפני עשור מתאים לנו היום. נשמע טריוויאלי, אבל הרבה פעמים אנחנו משמרים דפוסים והתנהגויות מהעבר שהיו נכונים בעבר אבל מעכבים ואף מונעים מאיתנו להצליח היום. לדוגמא: בהיוולדנו ינקנו חלב אם (או מטרנה) אולם כולנו יודעים שלחייל בן 20 לא תתאים תזונה זאת. השאלה אם בגיל ארבעים, שישים, שמונים... התאמנו את התזונה לשינויים ההורמונאליים והגופניים שחלים בו.

"מהעוצמה שבפילאטיס להצלחה בחיים" הינה סדנה המשלבת אימון פיזי ומנטאלי ובה כלים יישומים להגשמת מטרות אישיות. הדרך לחלום, לנוע ולהגשים. מבוסס על יסודות מעולם התנועה כמו גמישות, חוזקה, יציבות והתמדה כמפתח להצלחה. הסדנה תיפתח ב21.5 לפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתי קשר עדן 052-3967473


51 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page