top of page

אמונה וטיפול בשיטת איזון חיים


נולדתי נצר לחלוצים שבנו בגופם את הארץ הזאת. שהשאירו מאחוריהם את הגלות והיהדות הגלותית.

הם האמינו רק באדם וברוח האדם שרק בכוחו לשנות ולבנות וכל זאת בעשיה ועבודה קשה שאין בה נס ואין בה "אלוהים". אלוהים נשאר בגלות.

אם אין אני לי מי לי? הייתה סיסמא שגורה במורשת המשפחתית . סומכים רק על עצמנו ועל כוחותינו.

כל מהלך חיי היה מסע על מנת ליצור מחדש את הקשר עם עולם של מעלה. חיפשתי את הקשרים והחיבורים האישיים שלי אליו. כך מצאתי את עצמי מובלת אל שיטת איזון חיים. שהפכה לאורח חיי מזה 16 שנה.

שיטה זו שהתקבלה בתקשור על ידי ד"ר גף לווין. כל כולה שיתוף פעולה בין אדם והעולמות שמעבר.

שיטת איזון חיים משתמשת בטכניקה של בדיקת שריר קינסיולוגית-בדיקת טונוס גופו של המטופל. זאת על מנת ליצור שיח של המטפל עם חכמת גופו של המטופל - האני הגבוה שלו.

טונוס השריר, כשהוא חזק, מייצג אמירת אמת ואת התשובה כן. וכשנחלש מבטא זיוף ואת התשובה לא.

בדיקת השריר מובילה את המטפל דרך רשימות של מערכות, נקודות גוף ומילות רגש. ותשובות של כן ולא מתוך גופו של המטופל לאיסוף נתונים .אלו מביאים אל סף ההכרה "סיפורים" החוסמים את המטופל להגיע אל הגשמת ייעודו.

האיזונים באיזון חיים הם מדויקים כמו לייזר. הטיפול מגיע לרזולוציות בלתי יאמנו. הסיפורים שעולים ממעמקי תת המודע המחובר אל המקור והסיבה לא יכולים להתגלות מתוך הקוגניציה לבדה אלא מתוך ידע פנימי האצור בתוך תודעת העל של המטופל.

לי כמטפלת אין שום מושג מה יתרחש בטיפול. אני מוזמנת להיות כל כולי באמון ובהקשבה לאינפורמציה המגיעה מגוף המטפל ובבקשה שלו לאיזון ספציפי. כלומר הטכניקה עוקפת גם את "השכל של המטפל וגם את זה של המטופל.

חווית ההתמסרות שלי כמטפלת ל"אמת" שעולה מתוך חכמת תודעתו של המטופל מנחה אותי ל"סמוך לחלוטין ולהפקיד את הטיפול "בידי שמיים".

עבורי כאישה שהתחנכה על אמונה בכוחו הבלעדי ושליטתו של האדם. ההסכמה לאמץ תהליך כלכך נוגד לכל מה שגדלתי עליו, מהווה מבחינתי קפיצת אמונה והתרחבות אל אמון ועצמה בלתי רגילים.

השיטה והאופן בה מתגלה הדרך לאיזון בכל מפגש ומפגש, מזמינה אותי ל"האמין" ולסמוך באופן מתמיד בשיתוף הפעולה בייני המסתורין הגדול, שעוזר לי ולמטופל להביא איזון, הקלה וריפוי אל המקומות החשוכים של סיפורי חייו.

לפעמים עולים לטיפול חוויות חיים קשות ומפותלות שאם הייתי "לבד" בחדר הטיפולים הייתי מתקשה לפותרן. אני חשה שאלמלא הייתי שמה מבטחי באומץ בשיטה ובהדרכה שאני מקבלת לא יכולתי לטפל בסיפורים המגיעים לפתחי.

התחושה הקבועה של הנחיה, הדרכה והעזרה שאני מקבלת און-ליין מפתיעים אותי בכל פעם שאני מטפלת באנשים. ונותנים לי תחושה של קלות ושותפות ועבודת צוות.

ככל שאני מטפלת יותר אני רואה איך בעקבות האיזונים, חייו של המטופל משתנים במהירות ובקלות. איך ניקוי הסיפור שחוסם פותח ערוצים חדשים ומייצר חוויות חיים מקדמות ומיטיבות.

החיבור שלי לאיזון חיים חיבר אותי לאמונה שהכל אפשרי, שניסים קורים כל העת. וכשאני מסכימה לשחרר שליטה, חשדנות וחוסר אמון ואני מושיטה יד לזו שנשלחת אלי מלמעלה אז נוצר "ריקוד "של יצירה משותפת .Co-Creation.

יפעת רייקמנס מטפלת ומורה לשיטת איזון חיים Life Allighment


114 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page