top of page

אנרגיית אהבה


שבקשו ממני לכתוב על אנרגיה, חשבתי לכתוב על אנרגיה רוחנית, כזאת שנגישה לכולנו, וגם כלי טיפול מדהים, ותיכף ארחיב בהמשך.

אבל חייבת להדגיש קודם שעבורי אנרגיית אהבה היא זאת שמובילה אותי שנים.

כן, אפשר להתמיר כל מחשבה או תחושה באנרגיית אהבה ובכך להתנהל מתוך כוח שמבריא אותי ואת האחרים. במרכז לייטהוז אנרגיית אהבה מורגשת עוד שיורדים במדרגות בשביל לקליניקה. אנרגיה זו , היא לא ברורה מאליו, היא נבנת ונרכשת מתוך בחירה ואחריות. בדיוק כמו שאני אדאג לשמור על גופי כדי לאזן את נפשי וההיפך, אני דואגת לתדר האנרגטי שלי כדי למשוך את האנרגיה משדה האנרגיה האוניברסלי. גם למטופלים אני ממליצה להכניס אנרגיית אהבה לחייהם ולהתחיל באהבה עצמית. על ידי תשומת לב לעצמם כדי להגביר את האנרגיה החיובית בגוף ובנפש : לאכול טוב, להתעמל, מדיטציה, בית נעים, לבלות עם חברים, לצחוק כמו ילד, מגע, מוסיקה, להתעסק בחלומות ולדאוג רק לדבר אחד - להזין את המיינד במסרים חיובים.

אז, מהי אנרגיה רוחנית? אנרגיה רוחנית היא פראנה שמכוונת על ידי אהבה. פראנה היא מילה בסנסקריט (הודית עתיקה) שמשמעותה היא כוח החיים, מתייחס לאנרגיה קוסמית.

הפראנה ידועה גם בתור אנרגיית החיים, צ’י, אור אין סוף, חלקיקים קוסמיים ועוד שמות. מאחורי כל השמות השונים עומדת מהות אחת והיא- אנרגיית החיים אוניברסלית. כאשר אנו נושמים, אנו מכניסים לתוכנו שני דברים: אוויר ופראנה. פראנה היא אנרגיית החיים עצמה, החיונית לקיומנו אף אפילו יותר מאשר אוויר. אנרגיית הפראנה אינה מצויה רק באוויר, היא מצויה בכל מקום. בי, בך בעץ באדמה באוויר-

איך מרגיש אנרגיה רוחנית בטיפול?

רפואת אנרגיה שונה מרפואה קונבנציונאלית בה אנו רגילים לרופאים שקובעים ציפיות. כאשר אנו עוברים הליך כירורגי או נוטלים תרופה, בדרך כלל מספרים לנו כיצד אנו עשויים להרגיש כשאנחנו עוברים טיפול, מכיוון שנמדדו התגובות של אנשים רבים אחרים. בטיפול אנרגטי הוליסטי, פונה המטפל באופן אינטואיטיבי ומתייחסת לכל אדם כאל אינדיבידואל ייחודי.לכולם יש חוויה ייחודית משלהם עם אנרגיה רוחנית. אין שום דרך נכונה או לא נכונה להרגיש. יש לך תדר רטט שונה ותופס את המציאות מנקודת התצפית הייחודית שלך. יש לך גם חסימות משלך, אמונות מגבילות ונושאים אחרים. לאף אחד אחר אין שילוב תכונות מדויק זה - אתה ייחודי! לא משנה אם חברך יגיד לך איך הם מרגישים על מיטת טיפולים כשהמרפא העביר את ידיהם מעל גופם. מה שחשוב הוא שאתה סומך על התהליך, ואם אתה יכול, הניח את הציפיות שלך בצד, כדי שתוכל להיות פתוח בפני מה שמתגלה ברגע. ככה לא תנתח את המתרחש ותוכל פשוט להירגע ולקבל את הריפוי שלך.

בשיטת איזון חיים משחררים חסמים רגשים ועושים איזון אנרגטי של מערכות הגוף, שמאפשר לאנרגיה חדשה לזרום. מצבים, זכרונות, אמונות או טראומות שהפכו עם הזמן לאנרגיה כלואה משתחררת והשדה מתנקה ומוכן לקבל אנרגיה קוסמית, בטיפול הטרנספרסונלי, אנו משתמשים בשיטה להרחבת התודעה הנקראת "הילינג". זוהי שיטת ריפוי באמצעותה מכניסים אור לגוף, לנפש ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. אנו מרפאים את השדה האנרגטי שלנו, אשר משפיע ישירות על הגוף והנפש שלנו.

תשמרו על האנרגיה המיוחדת שלכם.

באהבה ממני,

טסה זילברברג

מטפלת טרילותרפיה מוסמכת, פסיכותרפיסטית טרנספרסונלית (גוף|נפש|רוח) מאמנת אישית לזוגיות.

מתמחה בהתמודדות עם תופעות חרדה ולווי במשברי חיים.

מאירה דרך לנפש בריאה, חירות במחשבות וברגשות, דיוק ברצונות ובצרכים.

משלבת פסיכותרפיה טרנספסונלית, איזון חיים, דמיון מודרך, הילינג, נשימה מעגלית ועוצמת הרכות.


240 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page