top of page

אנרגיה


עולמנו החל מהתפרצות של אנרגיה, התפרצות שנעה ומייצרת עוד ועוד מופעים של אנרגיה.

כל מה שאנחנו ומה שאנו רואים, נוגעים, חשים וחווים הוא אנרגיה.

אך מהי אותה אנרגיה ?

ומה המשמעות לכך שהכול הוא אנרגיה ?

לשאלות הללו יש עשרות אלפי מחקרים ומאות אלפי תיאוריות ומחשבות, שכן שאלות אילו עוסקות במהות החיים. במקור הכי קטן שמהווה את היחידה האנרגטית הקטנה ביותר החלקיקים האלמנטריים ובמצרפים של אותם חלקיקים המהווים את היקום.

גם לביטוי של אותה אנרגיה בנו כבני אנוש, נעשו אלפי מחקרים שכולם כאחד מעידים על כך שיש אנרגיה ויש השפעה הדדית במפגש בין שדות אנרגיה אנושיים.

אנו בלייטהאוס מאמינים ביכולת לעבוד עם אותה אנרגיה, העבודה איתה מייצרת תהליכים מפתיעים בעוצמתם, בדיוקם, ובהשפעתם על חיינו כבני אנוש.

אנו עושים מאמצים גדולים על מנת לבנות בית לאותה אנרגיה, כך שכבר עם הכניסה ללייטהאוס יתחיל תהליך ריפוי.

ואכן בשנתיים וחצי בהם אנו קיימים, זכינו לצפות וללוות תהליכי שינוי, התפתחות והתמרה רבים. על עצמנו, על המטפלים והמרצים שעובדים איתנו וכמובן למטופלים ולכל באי הלייטהאוס שהגיעו מתוך מטרה לדייק, ללמוד ולהתמיר.

לעבודה עם האנרגיה יש ביטויים נפשיים והתפתחותיים רבים, היא מייצרת דיאלוג פנימי עם האנרגיה האישית ודיאלוג חיצוני עם האנרגיה של האחר, הכוללת בתוכה את כלל האינטראקציות שלנו עם העולם.

תשומת הלב לרובד האנרגטי מהווה תפיסת חיים עבורנו, אנו בתשומת לב מתמדת אליו, וככל שאנו קשובים יותר אליו כך אנו לומדים כמה הכוונה יש בהקשבה זו.

חודש אוגוסט היה עבורנו הכנה משמעותית בה עברנו תהליכים אנרגטיים משמעותיים ביותר לקראת כנס איזון חיים שיחול ב 19.9.19.

הכנס כולל חמישה איזונים גלובליים שיועברו ע"י חברנו ומורנו ד"ד ג'ף לוין, ובנוסף סדנאות רבות שיועברו ע"י מגוון מרצים מכל העולם ובינהם גם אנחנו.

נשמח לפגוש אותכם שם.

מאחלים לכם הקשבה ועבודה עם האנרגיה – כדאי לכם.

תודה עליכם,

תום ולימור


30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page