top of page

חיוניות, מלוא החיים, איכות חיים גבוהה

מאת: יוסי מורגנשטרן


אנו נמצאים בשבועות הראשונים לתחילת השנה האזרחית, שנת 2020. תחילת מחזור מכילה אנרגטית את המחזור כולו. כך, תחילת שנה מכילה את המידע האנרגי של השנה כולה. כפי שגרעין של פרי מכיל את המידע לעץ כולו. יש בו הצטברות של סך כל המידע המגיע משושלות העבר ומבטא את סך כל התהליכים בעבר. גם גרעין של תא מכיל את החומר הגנטי של התא כולו והוא מכיל מידע גם על עתידו: מתוך גרעין של אפרסק יצמח עץ אפרסק. הגרעין במרכז מכיל את התמצית ומכיל את כל המידע על העתיד. הוא מהווה מאגר חיוניות המשמש את היצור למשך כל חייו ומכיל את מלוא הפוטנציאל שלו. בגרעין יש תכנית אישית לבריאות ולאיכות החיים האפשרית של כל אדם.


לפי התפיסה הסינית, במרכז מתרכזת החיוניות המכונה JING שמשמעותה תמצית ועיקר. גם אצל בני האדם זרע הגבר מכיל מידע אנושי שמנקז את כל העבר ומכיל בתוכו את המידע לעתיד. הזרע הוא התא הקטן ביותר בגוף האדם שמורכב מראש עיקרי ומזנב פעיל מאד. מאות מיליוני זרעים נפלטים מגוף של גבר כדי ליצור ילד חדש. הזרע דומה במורפולוגיה שלו לעכבר: מסת חומר ואנטנה אנרגטית.


העכבר הינו אחד מתריסר החיות המתוארות במחזור הזמן הסיני ומסמלות קטעים שונים במחזור. זה יכול להתייחס למחזור השנים [מחזור של 60 שנים] , מחזור חודשים [תריסר] או מחזור שעות [יממה]. כל איכות הנמצאת במיקום זהה במחזור שונה הינה בעל תדר דומה. לדוגמא: שעת חצות רוטטת עם מרכז החורף [יום קצר בשנה, בקרבת חג המולד ] ועם הירח החסר במהלך חודש. כל אילו נמצאים תחת סימן העכבר. עכבר בעל גוף קטן וזנב ארוך מתאר את תמצית החומר ואנרגיה. כמו הזרע. תחילת השנה מביאה מסר של אנרגית היאנג הבוראת אשר כמו העכבר והזרע מלאת חיוניות ותנועה, מהווה פוטנציאל של מלוא החיים הבורא את ההבטחה לאיכות חיים ולבריאות.


כדי לתרגל איכות זו של חיוניות, מלוא פוטנציאל החיים והבריאות הנכם מוזמנים לתרגל ג'ננג צ'יקונג המאפשר ליצור ולארוג את המרכז האנרגטי בגוף האדם המהווה את המקור, היעוד ותמצית הבריאות והשלווה.

שנה טובה! ברוכה הבאה שנת 2020.


יוסי מטפל ברפואה סינית בלייטהאוס בימי רביעי מ14:30 ומעביר שיעורי צ'י-קונג למתחילים ומתקדמים בימי רביעי מ17:00-18:30. אתם מוזמנים ליצור קשר.








36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page