top of page

מאיתנו אליכם- מיומנות


החודש הוא חודש המיומנות, מיומנות המגיעה אחרי אינדיוידואליות ומחוייבות המאפשרת עוצמה פנימית.

עוצמה פנימית היא תהליך עמוק של מציאת האני ומציאת הדרך שלי לבטא אותו החוצה. זהו תהליך מתמשך, עמוק, דינמי שאינו מסתיים כל עוד אנו בחיים. זהו הבסיס למיומנות אמיתית. כזו שנשענת על עוצמה פנימית ומאפשרת את המשך הנביעה של הביטוי הפנימי החוצה.

כאנשים המאמינים בהתפתחות והגשמה אישית, מיומנות היא איכות שאין להפסיק לפתחה.

זוהי איכות נלוות לכל עשיה או אי עשייה.

מיומנות מופיעה בכל רבדי החיים: בעשיה מדוייקת, מקצועית, בהתמדה, בלמידה, בשירותיות ועוד... אך גם באיזורים של "עשיה ללא עשיה", מיומנות בהרפיה, בשחרור, בהנאה, במנוחה, איזורי מרווח המאפשרים השתהות וכניסת ידע שונה. מיומנות בכל הוויה רגשית שעלינו לפתח באמונה, בחיבור, בעמידות, ועוד...

כמטפלים אנחנו מחוייבים ועמלים רבות על המיומנות שלנו, אנחנו לומדים ללא סוף, מתפתחים , מקבלים הדרכות על הקליניקה, מתייעצים עם צוות המטפלים שלנו, ועובדים על התפתחותנו הפנימית על מנת להתקדם ולתת שירות טוב יותר, באופן מקצועי רחב לב ומלא אהבה.

אנחנו מפתחים את מיומנות הקשבה לאינטואציה, לידע הפנימי, להקשבה לקולות הלב, לנשימה, לנשמה... זוהי מיומנות מאוד מיוחדת המאפשרת לחיות את החיים באופן קצת אחר... מיומנות ההקשבה למוסיקת החיים, לזרם האהבה שיש ליקום להציע, לעשייה המדוייקת לסנכרון זה, לעשיה הרמונית ואחדותית.

לתפיסתנו, ועל כך מושתתת חלק גדול מעבודתנו, העבודה על המיומנות היא קודם כל עבודה פנימית, רגשית. המציאות הפנימית מהדהדת אל המציאות החיצונית ומשקפת לנו תפיסתנו וראית המציאות האמיתית שלנו. על כן תמיד, נעבוד על שורש הבעיה, המקור, נפתחו ונעמיקו, ואת התוצאות נראה באופן מיידי במציאות החיצונית שלנו.

בלייטהאוס אנחנו שוקדים מאוד על מיומנות השיתופיות,שיתופיות בין צוות המטפלים, ובין כל באי לייטהאוס.

קידום הפרט, המטפל, המטופל, ואחזקת של המיכל המכלול של כל המרכז, הנפרד והאחדותי... ריקוד בין שני מרחבים אלה.

אנו מחויבים לתת את מיטב המיומנות שביכולתנו, בצניעות מקצועיות ואהבה, ולהמשיך לפתח, ללמוד ולהעמיק את הידע שלנו על מנת לתת את המענה הטוב ביותר.

מאחלים לכם חיים של התקדמות אישית ושקידה על מיומנויות פנימיות וחיצוניות רגשיות ומעשיות, ובעיקר מיומנות לחוש שלמות והשלמה עם מי ומה שאתם ומה שבאתם להביא לעולם...

תודה על שאתם פוסעים איתנו במסע זה

אוהבים

לימור ותום


187 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page