top of page

הנתינה היא קבלה


מאת: מרגלית תירוש


משתפת אתכם, חברי קהילת לייטהאוס שהרי כל אחד ואחת מכם עוסק במשאבים, בנתינה ובקבלה וחלקכם אף בחרתם במקצוע שעוסק בחיבור למשאבים בהם כולנו מבורכים באופן טבעי ושלם.


שני כוחות נתן הקב"ה לאדם

מחד גיסא הכוח להיות יוצר עולמות

הכוח להיות רב ומורה וללמד את הזולת

להשפיע עליו ולשנות את אישיותו וליצור אותה מחדש

מאידך גיסא נתן הקב"ה לאדם כח אחר

הכושר להיות תלמיד ללמוד מהזולת..

אסור לאדם, אף לגדול שבגדולים לשכוח כי יכול הוא

ללמוד מאחרים באותה מידה שיש ביכולתו לתת לאחרים

אף הקטן שבקטנים - יש לו גם כוחו הנפש ומידות טובות ואוצרות של רגש

אשר בהם הוא יכול להתחלק ולהשפיע עליהם.

כל אדם הוא גם רב וגם תלמיד

משפיע ומושפע מקבל ונותן.

לתת ולקבל מאת :הרב יוסף סלוביצ'יק


ואני זכיתי לקחת חלק במלאכת הקודש של אנשים יקרים שמקדישים ימים ולילות ליצירת משאבים וחיבור לכוחות הפיזיים והנפשיים של אלה המתמודדים עם קשיים רבים כמו מחלות קשות, פציעות, פגיעות נפשיות כמו טראומה. הסיוע ניתן להם ולבני המשפחה שהרבה פעמים ניצבים חסרי אונים מול הקושי האדיר של היקרים להם.


מדובר בעמותה שעומד בראשה הרב פירר באגודת עזרה למרפא ואני קיבלתי את החסד להוביל פתוח תכניות ופרויקטים לטיפול ושיקום באוכלוסיות נפגעים ממחלות, תאונות ונכויות.


הפעילות כולה מבוססת על ההבנה שכאשר הבריאות נפגעת וקיים חשש להמשך החיים כפי שהתנהלו עד כה, יש צורך בכתף תומכת וביד מכוונת במישורים רבים.


מיום הקמתה, ב-1979 , מבקשת אגודת עזרה למרפא בראשות הרב אברהם אלימלך פירר לעזור לאנשים ברגעי חייהם הקשים והמאיימים ביותר. האגודה פועלת כעמותה רשומה ללא מטרות רווח ונותנת מגוון רחב של שירותים, ייעוץ והמלצה על רופאים מקצועיים, שירות ייחודי לילדים חולי סרטן, שירותי שיקום לנפגעים ממחלות, תאונות ונכויות, שירותי אמבולנסים ושירותים שונים למען ילדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם.


בחודש הקרוב, אנחנו נערוך מבצע התרמה על מנת לקיים ולהרחיב שירותי שיקום במרכז עזרה למרפא בשדרות, למען אלו הנמצאים בפוסט טראומה מתמשכת של 20 שנים, אלו שנולדו לתוך הטראומה ואלו שנפגעו פיזית.


בשלב זה אני רק מספרת לכם כדי שתפנו מקום בתודעתכם ובליבכם לאותם אלה שלא שפר עליהם גורלם והם נזקקים לעזרה ולמשאבים כספיים כדי להתחבר מחדש למשאבי הגוף והנפש שלהם.


אמשיך לספר בהמשך את הפרטים של המבצע החשוב והמרגש הזה. מבצע שומר החומות של האנושיות והעזרה ההדדית שהם חלק מחוסן נפשי שלנו כבני אדם וכחברה.


ידידים יקרים, אודה מאוד לעזרתכם בקידום מבצע התרמה למען תושבי הדרום הן על ידי תרומתכם האישית והן על ידי העברת בקשה זו לרשימת תפוצה שלכם, לעידוד אנשים לתת. כל תרומה מוסיפה חיים.

למעוניינים לדעת עוד בדף הפייסבוק של עזרה למרפא או באתר האגודה:


שלכם בידידות ובברכה חמה,


לימים טובים ושקטים של שלום לכולם.


מרגלית תירוש



11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page