top of page

לייטהאוס עסקי- תכנית איזון חיים אינטגרטיבית לעסקים

לנהל עסק עצמאי זה כמו להשיט ספינה בים.

יש דברים שתלויים בך, ויש המון דברים שאינם תלויים בך. הרוח, הים, הספינות האחרות, גאות, שפל ולפעמים איזה לוויתן מחליט לצאת לנשום בדיוק בנתיב שלך.

עסק עצמאי נתון לאותן אי וודאויות. לקוחות, עובדים, מתחרים, שינויים רגולטוריים, ולפעמים איזו לווייתנית בשם קורונה מרימה את ראשה כדי לנשום בתוך נתיבי החיים של כולנו.

בשני המקרים עלינו להתאים את עצמנו במהירות למצב הקיים ולחזור לנתיב שלנו. נתיב התנועה, העשייה ההגשמה. ובכדי לעשות זאת אנחנו חייבים להיות מסונכרנים. כספינה – הכול חייב לתפקד כגוף אחד המכוון לחזרה לאותו נתיב אליו יצאנו וכך נצליח להגיע למקום אליו יצאנו.

גם כעסק, על כל הגורמים לתפקד כגוף אחד מכוון ומחויב לנתיב העסקי, להצלחה של העסק המקיים את בעליו, עובדיו, לקוחותיו ואף מהווה חלק המזין את המערך במדינה בו הוא קיים.

בלייטהאוס עסקי אנו מזהים את הגורמים המסיטים את ספינת העסק מנתיבה, הזיהוי מאפשר תיקון, התיקון מייצר סנכרון ועמידות מפני סערות החיים העסקיים. סערות הופכות לתנודות כאשר המערכת מוכנה אליהן.

פורמט העבודה שלנו בלייטהאוס עסקי מתרכז בעסק ובבעל העסק במקביל. בעל העסק היושב בכיסא הקברניט הינו מרכיב הכרחי להשארת הספינה בנתיב, ההתפתחות האישית, ההכרה העצמית ויכולת ההסתכלות ממעוף הציפור שמתפתחת בתהליך המשותף מייצרת יכולת גמישות ועמידות. בעל עסק עמיד מייצר עסק עמיד.


אנו רואים בתפקיד שלנו שליחות, שליחות לייצב את העסקים, שליחות לעזור להם לעמוד בטלטלות המורכבות שכולנו עוברים. שליחות מבורכת.


ממתינים לכם ב♥


לימור – 054-7557005

תום – 054-2208678










28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page