top of page

מאיתנו אליכם- חיוביות

נושא החודש הוא תרבות.

תרבות היא מכלול הערכים, האמונות ותפיסות העולם כפי שהם באים לידי ביטוי בהתנהגותנו (ויקיפדיה)

תרבות היא נושא חמקמק. מצד אחד היא מייצגת את מערך הערכים, התפיסות והאמונות שלנו ומתבטאת למעשה בכל חיינו. מצד שני, ככזו, המודעות שלנו אליה לעיתים מיטשטשת עם הזמן, והתרבות הופכת להיות חלק ממי שאנחנו ולא לרכיב שאנו שולטים עליו ויכולים לשנות אותו במידת הצורך.

בואו נעצור רגע, נעצור וניתן מקום לתרבות שלנו, מהי בכלל התרבות הזו ? מהם הרכיבים שלה ? האם הם משרתים אותנו, או מפריעים לנו ? אולי כדאי לעדכן ולשדרג חלק מהם ?

העצירה וההתבוננות הללו מאפשרות לנו לייצר הפרדה בין מי שאנחנו לבין התרבות שאימצנו לעצמנו. מתוך ההפרדה מתאפשרת יכולת לראות באמת מהי והאם היא נכונה לנו.

שינויים משמעותיים בחיים מייצרים חיכוך עם התרבות שלנו, חתונה, ילדים, החלפת עבודה, מחלה, אובדן וגם הקורונה מחייבים אותנו לבדוק את המפגש בין התרבות הפנימית שלנו ובין מאורעות החיים אותם

אנו פוגשים.

אצלנו בלייטהאוס, אנו בוחנים באופן תדיר את התרבות שלנו. קודם כל מתוקף היותנו שני אנשים שונים שמנהלים את המקום וצריכים לקבל כל הזמן החלות משמעותיות. אנחנו מוצאים שהבחינה התדירה הזו, למרות שלעיתים היא מאתגרת, יוצרת קירבה, תיאום והתפתחות עצומים עבור שנינו.

בנוסף יש לנו צוות מטפלים גדול שדעותיהם, תחושותיהם והערכים שלהם מאוד חשובים לנו ומהווים חלק משמעותי בקבלת ההחלטות שלנו, מעגל השיח הזה, מייצר עם השנים התקרבות של הערכים האמונות והתפיסות של כולנו המהוות את התשתית המהותית של לייטהאוס.

אז לקראת ראש השנה, מזמינים אותכם לשיח פנימי וחיצוני על התרבות שלכם ושל המעגלים הקרובים אליכם, מאחלים לכם שתהיה לכם שנה נהדרת, מלאה בגדילה, התפתחות, חוויות מעצימות ותגלו את עצמכם ותבינו כמה שאתם מיוחדים ואהובים (אימוגי לבבות)


עם הרבה אהבה,

תום ולימור


הירשמו וקבלו מאיתנו קרן אור בכל חודש - > https://bit.ly/2QipJm4








13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page